Saturday, 10 December 2011

Awk Syg kiTe ke x??


Assalammualaikum Bloggie..
ak x tau ap yg ak rase skunk..mcm pelik pn ad..ntah la..lg2 pas tgk BLOG dea..
hm nk kate sedih pn x,happy pn x.. ( Keliru gle kowt )
susah la ak nk terangkn ap yg ak rase skunk..( mcm org bodo pn ad )
hm..xpela..ak x amik ati ap yg kau tulis uh.. 
( tipula kalu ak x amik kesah pasal dea )
ak syg kau..tp ak x tau kau syg ak ke x..
dr ap yg ak nampak memg kau syg ak..
tp...
dr hati kau,kau je yg tau ap yg ad dlm aty kau..
( ak x dpt nk bace aty kau yunk )
sedih ak mcm ni :'(
ak happy ble kau ad ngan ak, bgn, tdo, makn, 
tp ak dapat ase hati kau x da kt sini..
ntahla..ak pn x tau np ak rase mcm 2..
tp ak akn cuba sedaya upaya ak tuk ak dapat hati kau yunk..
n kau ambikla sebanyak mane mase yg kau nk
untk kau tmpatkn ak kt hati kau..
ak tunggu kau "B"

B, cyg x nk ilang b..cyg syg b sgt2..
B la byk wat cyg happy ngah telatah b uh..
walaupn kdg2 b byk membebel, ceramah ke ap ke..
owg tetp syg b,n owg x kesah sume 2..
itu mnunjukkan b syg kt owg n jaga owg..
thanks b sbb b da sempurnakn hidup cyg..
I lurve you so damn much <3 <3 <3


Thursday, 8 December 2011

WheN HouZMAte GoES HanGOut TOgeTHER2 = CRAzY + HAPennING

07 Dec 2011
Best dpt kluar dgn dyeowg ni..fun giler kot..(sumpah x tipu..ngee)
motif kluar sbnarnye nk pg tgk wayang
( Nk g tgk cite " OMBAK RINDU " )
unfortunately,seat penuh :'( sedih kot..
hergh -_-" hampa gile...x pt tgk wayang..
then dgn hampa pg la b'jaln2 dlm mall..pusing2..last decide g makn jela..
little bit dapt kurngkn HAMPA uh..
xpe2 len kali kte g lagi yea..
okeyh, so enjoy la tgk gmbr2 kt bwh ni yea :))
<3SAYANG KORANG <3







.: PIZZA HUT :)) :.
.: Hana a.k.a Nano :.
.: Bella :.

.: Dilla :.







.: ALL Of Us (Dilla, Nano, Bella) :.


Ungu-Tercipta UntukKu :)


Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

 Sungguh hanya lah dirimu
Yang aku cintai
Dan sungguh ku kan di sisimu
Hingga ku mati


Tuesday, 6 December 2011

Dye Yg BagI...hmm....Ingt lg Tak??


Aq menunggumu kemana dunia
Berpijak di senja ini
Tak ada angin yg
menghembuskan beritamu
Selain bisikanmu yg kutemui
Di sisa mimpiku semalam
Sebuah mimpiku semalam
Sebuah mimpi yg menyiksakan
Gelisah dan rindu yg xakn
Pernah mati
Menyiksa asmara yg terus
Menanti tapa henti
Tuhan aku ingin slalu b'samanya
Aku selalu b'harap menemukan
kbhagiaan bersamamu
Seperti janji setia pepohonan yg
Meneduhkan alam ini
Aku akan setia yntk hati yg ku Yakini
Tak peduli meski hanya bayang-bayang
semua yg ku dakap
Hanya padamu cinta yg ku AKHIRI...

by> Aishiteru Like
on 11/11/2011
at 2:53am

neyo - so sick :'(



Gotta change my answering machine
Now that I'm alone
'Cause right now it says that we
Can't come to the phone
And I know it makes no sense
'Cause you walked out the door
But it's the only way I hear your voice
Anymore

(It's ridiculous)
It's been months for some reason I just
(Can't get over us)
And I'm stronger than this
(Enough is enough)
No more walking 'round with my head down
I'm so over being blue
Crying over you


And I'm so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing
You were still here
Said I'm so sick of love songs
So sad and slow
So why can't I turn off the radio?

Gotta fix that calendar I have
That's marked July 15th
Because since there's no more you
There's no more anniversary
I'm so fed up with my thoughts of you
And your memories
And now every song reminds me
Of what used to be

That's the reason
I'm so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing
You were still here
Said I'm so sick of love songs
So sad and slow
So why can't I turn off the radio?

O-o-h (Leave me alone)
Leave me alone (Stupid love song)
Don't make me think about her smile
Or having my first child
Then lettin' go
Turning off the radio

'Cause I'm so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing
She were still here
Said I'm so sick of love songs
So sad and slow
So why can't I turn off the radio?
(So why can't I turn off the radio?)
Why can't I turn off the radio?


Monday, 5 December 2011

UNGU - CiNTa DalAm HAtI


Mungkin ini memang jalan takdirku
Mengagumi tanpa di cintai
Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
Dengan hidupmu, dengan hidupmu
Telah lama kupendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku
Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah 
Bahagia untukku, bahagia untukku
Ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
Meski ku tunggu hingga ujung waktuku
Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja


at 5:20a.m
05 December 11





Part Of THe LisT :'(


Style of your hair
Shape of your eyes and your nose
The way you stare
As if you see, right through to my soul
It's your left hand and the way
That it's not quite as big as your right
The way you stand in the mirror
Before we go out at night
Our quiet time
Your beautiful mind
They're all part of the list, things that I miss
Things like your funny little laugh
Or the way you smile, or the way we kiss
What I noticed is this
I come up with something new
Every single time that I sit and reminisce
The way your sweet smell
Lingers when you leave a room
Stories you tell as we lay in bed all afternoon
I dreamed you now every night
In my mind is where we meet
And when I'm awake staring at pictures of you asleep
Touching your face
Invading you space
And you live in my memories
Forever more I swear
And you live in my memories
Forever more I swear


Sunday, 4 December 2011

SmOKing??BaD haBITS RitE??


Yeah..i know it very2 bad habits..so..do i care..
dlu salu la ckp mcm uh..but now da nk start slow smoking..
sbb pk kn mase depan kowt..xpasal2 kn anak ak cacat plak t..
(eie..xnk..x bek tuk rahim kite yer girls)
Now,my Houzmate n me start make a deal..
citenye b'mula mcm ni..
2 hari lepas kiteorang buat deal sp yg mghabiskn rokok akan
kne denda belanja makn x kire kt mana kteorng nk mkn...
kopak duit der kalu kalah..( beli rokok x pk la kopak duit -_-" )
mse start deal ni kteorng juz d'bekalkan dgn hanya 8 btg sorang..
skunk da masuk 3 hr deal ni jalan..smua x hbs ag..
( nampak x kt situ bley start benti kannn )
kite tgk jela sp yg kne treat nant..huhu..( x sabr ouh :P )
chaiyok2..b'usaha utk mgatakn tidak untuk ROKOK..
( susah kot nk ilangkn rasa nk smoking ni )
Tp ble deal ni da 3 hr b'jalan, ak mula t'pk..
alang2 da bley benti smoke kot..kalu da 3 hr pn 8 btg still x hbs lg,kire hebat da kot..( salu 1 kotak x smpai bp jam kot )

<------------------------ mcm ni la keadaan kiteorng ble nk smoke..( masing2 pk x nk kne denda )
bhahahaha..
Dalam mase 2 Minggu ni, ak nk try slow smoke n stop..
( Doakan la yea )
My mum's must be happy to hear this.. LOve U Ibu <3
she's always naggling and bubbling at me about this thing...
I know she's worried n take care of her only one 
" Naughty Daughter "
( teruk tul, ske susah kn mak..haish :(( sian ibu )
x pe lepas ni i'm Promish that i will stop this bad habit ok.
So, girls2 yg kt luar sne pk2 kn la..
 " Kalu SAYA boleh,
mengapa tidak ANDA " <3 <3 <3


kERJAAA???

Comel kan kalu aku g keje pkai bju mcm ni??( TERperasan plak )
 
Herghhh -_-"
Blum pape da mgeluh..ckp pasal kerja je mgeluh..lari rezeki t ap pn x dapat..
hm..now thinking nk kerja ap..tp buat mase ni juz kne cr kerja partime je..
coz ad problem kolej..
( tulah,malas sgt g kelas kn da kne "Extend" acctually "REPEAT")
nasib la..kalu x da dpt kerja kt Sepang da..senang hidup ak..
tp nk wat mcm ne xda rezeki kot..( sedih :'( )
b'balik pasal ak nk kerja ni..ak nak kerrja partime skunk ni..
senang sket ad la keje sket nk wat dr memerap kt umah je t..
( nk bela badan jd mcm gajah )
tp dlm hati kate x nk keje kot..x sedia lagi la..
( pdahal penyakit "M" yg dtg, huhuhu )
hm,pening pale asyik dok pk kerja lg, kolej lg..sushair..
lg "2 minggu" je mase tuk sy m'cr keje..x dapt kne lik KG..
xnkkkk..huwaaa T_T
bkn x nk lik kg tp nanti rindu kawan2..org rindu IBU...tp..hm
( pdahal t susa nk lepak smpai pg..ish2 -_-" )
Please help me!!
mcm ni la keadaan ak skunk..Malas!!





Friday, 2 December 2011

.:Bahagianya Hidup:.

Bhagia kot hidup mcm ni..bgn pkul 3 ptg..bgn trus makan,on9,blurr -_-"
(x snonoh tol la pangai anak dara sorang ni...)
bhahaha..itula hidup ak slpas ak da habis belajar ni..sama je rutin harian..
tp untung la dapt houzmate yg sekepala mcm ak ni..
(a'a, bella, dilla n ain)
sronok ak ble dapat hauzmate mcm dyeowg.. 
(kuar pn x mandi,x smenggah tol la pangai)
bhahaha..jgn marah eh syg2 ku...
tp x lama lg b'mula life ak yg sebenar..juz tnggu panggilan bekerja je..skunk enjoy dlu..
(ntah bile la nk dpt panggilan ntah!)
kpd houzzmate ku,ak syg korang..thanks hepy kn ak dan sntiasa ad ngan ak..
syg korg..mmmmuuuahh <3


.: a'a  a.k.a kechik :.

.: Bella :.

.: Dilla :.

New in Bloggers Line!! hergHH -_-" so SIpuTT la..

                                                      Ni la Aku..Salam perkenalan :)            
                                                                       
Assalammualaikum for da Starting...hella everybody..pergh perasan gle mcm ad org tgk blog dye plak..adesss..Firstly,sy x tau nk wat pe ngan blog sy ni..hm pelik..(x tau nk wat pe bek x yah wat blog an) haih...actually sy bosan..n x tau nk wat pe dah sbenarnye..sorry la sy nye ayat duk bhase rojak and byk singkatan..huhuhu...xnk la formal sgt la kan ayat kn dlm blog ni, (lg sekali der,x da sp nk tgk blog ko la weh nk ckp mcm uh)..ish ske aty ak la nk tulis pe n..lantak la kalu x da org bace pn...bhaha..da mcm sewel pn ad..sy sbenarnye seorang yg easy going la..ley chill2 la...sp yg x knal 2 maybe dyeowg akn ckp sy ni keek and gile(pangai bodo la)..tp sbnarnye ak ni ok jeh dlm bab2 nk b'kawan ni..so..rase2 nk knal ak just follow my blog (huh!!perasan lg) or ley add ak kt FB http://www.facebook.com/eryn.basri..add la kalu rase nk ad ye bohhh..ok sampai kt sni jela dlu post ak...nant ble2 ak senang n x lpe nk bkk pass blog ni ak post la cte2 pasal ak keyh..chios :))